vrijdag, juli 21, 2006

Woensdag 19 juli - thuisreis

's Ochtends rond half 10 sta ik op het perron in Lille (Noord-Frankrijk).
De nacht was niet heel comfortabel, maar ik ben wel uitgeslapen.
Vandaag is 't nog ongeveer 150 kilometer naar huis. Snel de stad uit naar 't noorden. 't Is weer erg warm vandaag (niet voor niks dat de Nijmeegse Vierdaagse afgelast is), maar ik fiets er niet langzamer op want om 4 uur gaat de laatste pont van Perkpolder naar Hansweert. Die wíl ik halen, want anders moet ik omfietsen langs Vlissingen en dan ben ik pas 's avonds thuis.
Gelukkig lukt het en ik heb zelfs nog tijd om even te zwemmen voor de pont komt. Na de pont nog een paar kilometertjes en dan...

Het mooiste van een reis is de thuiskomst.

1 Comments:

Anonymous Inge-Lize said...

Wat waren we blij je weer te zien!

3:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home